A Magyar Termék egy érdekes citylight-kampánnyal hívta fel a figyelmet a koronavírus munkahelyekre gyakorolt hatására, illetve a hazai termékek preferálásának fontosságára.

Vedd a hazait! Védd a hazait” címszóval indította útjának a Magyar Termék legújabb kampányát: különböző citylight plakátokat bújtattak védőmaszk mögé azzal a céllal, hogy felhívják a lakosság figyelmét arra, milyen fontos a válság közepette a hazai termékek választása az importcikkek helyett. A társadalmi összefogás segítségével akár munkahelyek százezreit is megmenthetjük, ugyanis a jelenlegi hazai kereslet a magyar gyárak termelését nagy mértékben meghatározza, ezzel együtt pedig a gyárak által foglalkoztatott munkavállalók számát is befolyásolja.

A maszkok 21 hazai termék plakátjára kerültek fel Budapest legforgalmasabb villamos- és buszmegállóiba. Nemcsak a Magyar Termék védjegyet használó gyártók csatlakoztak a mozgalomhoz, hanem egyéb olyan magyar vállalatok is, amelyek egyetértenek a kezdeményezés értékvállalásával. A kampány olyannyira interaktívra sikeredett, hogy rengeteg maszkon meglátszik a nyoma: a kíváncsi járókelők mögé kukucskáltak és megnézték a maszk mögött rejlő terméket.

Az akcióról készült kisfilm az alábbi hivatkozáson található: